FC2ブログ
スポンサーサイト
上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。
【--/--/-- --:-- 】 | スポンサー広告 | page top↑
今天和死党幸福地混了一下午~
话说我地呢班女人例牌都系3个月聚一次,对上那次好似系5月份?

选中PIZZA HUT下午茶餐有无限续杯,于是大家都定了系江南大道的P记聚。

本来谂住下午茶应该唔使等位,于是我呢只住得最近的猫就滋滋悠悠咁慢慢行去啦,去到时某魔同碧玉已经到咗,但系企系外面的到咗……乜依家D人都钟意下午系P记混么?!抽筋……无奈,卅几度系条街度等位,纸巾都湿咗2张……==bb

之后唔接电话的珊猪到了,再之后应该出现的蚊子闪了下又走了…阿子要迟D到…我说就算无位各位姐妹们都唔好咁飘忽嘛……

终于有6人台了,我都系家下先知原來思思仲系P记做,仲升了做部长添~~恭喜恭喜~~不过距好忙,都唔得闲招呼我地。个个人都点晒C餐,抵嘛,28蚊~~

开始时同某魔联了几次机打太鼓,我果然系太耐无玩了,生疏晒啊D技巧……T口T
然后成个下午的重点就系围绕碧玉应该选个广西仔定肥仔……

其实系我地班人眼中根本唔需要拣,既然肥仔身家条件咁好对自己又好兼承诺埋会照顾埋自己的屋企人,咁样仲需要考虑么?只不過系外表肥了D遮,如果做老公的我觉得呢个唔系障碍~~虽然鳖的市价比龟贵,但一只土鳖和金龟的话盲的都晓拣啦~~

一个下午我地班女人都系度吱吱咋咋,我已经唔止一次FEEL到隔离2边台投来的异样目光……囧~平时我对呢D话题都唔多理会的,但唔知点解群埋呢班死党就会变得八卦兮兮咁……

以前高中时我地的话题不外乎系个班里面的八卦新闻,仲有以后读的大学等等,从几时开始我地已经变成讨论嫁人结婚的问题了……时间过得好快,可能聚多几次我地会讨论到仔女老公家庭等等等等……但我相信我地的例牌聚会系唔会变的,系咪~~!
スポンサーサイト
【2007/07/22 23:43 】 | 腐敗敗家 | コメント(0) | トラックバック(0) | page top↑
| ホーム |


以前在EX的博被河蟹了,暂时搬到这里,这里什么时候也会被河蟹呢…OTL…

Net Flix DVD Rentals
Net Flix DVD Codes
上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。